Mojjeluusteruh - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van waarzijnwijniet - WaarBenJij.nu Mojjeluusteruh - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van waarzijnwijniet - WaarBenJij.nu

Mojjeluusteruh

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2006 | Nederland, Zeeland

Lieve EJ,

Mojjeluusteruh! Aangezien onze halve omgeving ergens in het buitenland rondbanjert vonden wij (of jij)(of ik) het nodig om iedereen te laten weten waar wij dan wel niet zijn! Want waar zijn wij niet?! Onze spannende levens zullen we blootstellen aan de wijde wereld, de Goudse 'ghetto' Waarden avonturen zullen uitgebreid worden verteld, onze lach- en huilmomenten zijn niet langer geheim, de twisterfoto's worden vers van de pers geupload en onze tripjes die op de planning staan zullen worden bewaard op deze site! Ook kunnen wij hier onze snode plannen kwijt; ik wil het namelijk nog eens hebben over die muizen bij ons op school (dit is trouwens gewoon onze allernieuwste manier om te krabbelen, zijn we daar ook meteen vanaf!) Maargoed het zit dus zo: stel, je zit in de mediatheek met al je homeboys en girls en vindt het tijd worden voor een kleine doch noodzakelijke wandeling door de ruimte. Als je dan weer wilt gaan zitten heb je nog niks door, maar als je enkele seconden later op de grond bent belandt kan je wel raden hoe laat het is. Ondertussen had je je muis al vast gepakt, omdat je dacht gewoon lekker rustigaan verder te msnen. Dat dat om de een of andere reden niet zou gebeuren was nog niet eens in je opgekomen! Nu zou je dus denken dat die muis, let wel kompoeeeetermuis, je een beetje houvast biedt zodat je niet een vrije val maakt en dus zo op de grond klettert. ONJUIST! De muizen van tegenwoordig zijn niks meer!! En ik wil daar gewoon even over kwijt: dit kan zo niet langer!

  • 23 November 2006 - 19:35

    Khetillemaluhatmijoe:

    Lieve Anne(-Monique),

    motjeshoruh!wat een lumineus idee om onze medemensen op deze aardkloot te vertellen waar wij wel,al dan niet, niet uithangen! Want waar zijn wij allemaal niet geweest?dat zijn nogal wat plaatsen/dorpen/gehuchten! Daarnaast wil ik even reageren op je muizen-verhaal,ik heb contact opgenomen met de muizen-leverancier. Ik heb de beste man gevraagd hoeveel gewicht deze muizen aankunnen. Ze kunnen geen,let wel! GEEN 80+ kilo aan! Ik met mn 50 kilo kan er makkelijk aanhangen maar voor jou gaat die vogel helaas niet op.Maar laten we even aan het begin beginnen.Je kent vast het wereldberoemde spreekwoord,wie een sloot graaf voor een ander,valt met zn neus in de boter. Jij vond het blijkbaar nodig om een,alles behalve boeiend, smsje voor te lezen. En niet aan 1 a 2 mensen, nee gewoon door de hele mediatheek en ik heb zelfs klachten gekregen uit AK-lokaal,dat ze niet rustig konden werken. Een smsje waaruit mevrouw afleidde dat ik toch ECHT een relatie had met ene N Magikinje.Werkelijk belachelijk natuurlijk en ik zeg dan ook: dank voor stank! Het feit dat jij nu MIJ de schuld geeft van dit alles slaat werkelijk als een tang op een varken en als een pik op een drumstel. Ga maar eens goed bij jezelf te rade en vertel Nicole en Gerard ook de andere kant van het verhaal. Toch bedankt voor alles want mn buikspieren doen nog steeds pijn van het lachen. Misschien idee'tje om te solliciteren bij de lama's? Je zou Sara kuthoer zo kunnen vervangen,die werd tenslotte ook altijd genaaid. Verder vind ik je een lieve meid en gaan we gezellig vertellen waar we nu wel niet zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Erik-Jan 'de Koning' Mol

    kusssjeeeeee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2007

Bradaaaa

27 November 2006

Lieve mensen,

24 November 2006

belachelijk

23 November 2006

EJ?

23 November 2006

Geachte Erik (-Jan),

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 8544

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: