belachelijk - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarzijnwijniet - WaarBenJij.nu belachelijk - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van waarzijnwijniet - WaarBenJij.nu

belachelijk

Door: Erik-Jannoss

Blijf op de hoogte en volg

24 November 2006 | Zimbabwe, Harare

Beste vriendjes en vriendinnetjes,

hierbij wil ik jullie even wat vertellen over een bekend fenomeen in ons land..namelijk de breezerjugend!
dit is een groep jongeren die zichzelf helemaal de bom vindt! ook ik hoor bij de groep, je kunt ons herkennen aan merkkleding,bestaande uit een grijs vest,hippe sneakers,jeans en het liefst nog een petje. de broek gaat in de sokken,het vest gaat in de broek en de touwtjes in een lus!
maar ik constanteer dat er nogal wat mensen tegen deze jonge bloeiende beweging zijn! en dat doet mij pijn en verdriet..
ook deze mensen verdienen een kans! ze zijn op de wereld gezet met het doel om breezers over de hele wereld bekend te maken,en dat gaat ze ook lukken!
ook ik heb vandaag de haat tegen breezers gemerkt..ik werd uitgelachen toen ik in mijn breezer-stilo bij wat jonge meisjes stond,mn touwtje werd uit mn grijze vest getrokken,ik werd besprongen,geslagen en bespuugd..het was echt verschrikkelijk! maar ik ga door! ik laat me niet door een of andere getinte jongedame de les lezen!
Ik hoop dat de mede breezer-strijders mee vechten voor vrijheid!
HOEEZEEE!HOEZEEE!HOEZEEEE!

  • 24 November 2006 - 17:08

    E.o.a.g.j.d.:

    Beste breezer,

    Een klein beetje aangeslagen ben ik wel door je verhaal. Ik merk namelijk op dat jij niet écht tot de breezerjugend behoort. De harde kern van die jugend heeft namelijk ook nog een aparte manier van schrijven, diiE 00k bY joU W3l bEkeNd zZal zYnN,,__, en die ik hier nou niet 1,2,3 terugvind. Kijk, het maakt míj niet uit. Maar als jij zit te huilen achter je kompoeeeterr omdat je uitgelachen wordt door een paar jonge meisjes waaonder ook een of andere getinte jongedame, wat ik vooral niet betrek op mezelf, vind ik dat je je ja hoe zal ik het zeggen.. op de een of andere manier.. gewoon puur aanstelt. Als een dolle sta je je uit te leven met je broek in je sokken, je vest in je broek, je touwtje om je nek, het peace-teken in je vingers gevouwen, je ipod-oordopje in je oor (waarvan ik betwijfel of er uberhaupt wel een ipod aan zat) en nonchalant te bellen, je was helemaal in je element en dat deed mij deugd. Ik werd er zelfs een beetje emotioneel van. En dat ik je opzich misschien een soort van ongeveer uitlachte tja.. daar kan ik alleen maar op zeggen. Wie de bal kaatst kan m terugverwachten. En eerlijk gezegd vind ik dat de bal nog niet echt teruggekaatst is aangezien jij nog niet op de grond hebt liggen creperen..
    De moraal van dit verhaal is dus, dat jij dénkt dat je een breezer bent (zoals vele, véle anderen), dat uiteindelijk helemaal niet blijkt te zijn aangezien je de taal nog totaal niet beheerst en je dus, zoals al eerder gezegd, aanstelt. Ik noem dit gedrag dan ook zeer beespijperig...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Harare

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2007

Bradaaaa

27 November 2006

Lieve mensen,

24 November 2006

belachelijk

23 November 2006

EJ?

23 November 2006

Geachte Erik (-Jan),

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 8525

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: